marți, 5 mai 2009

Buletin de ştiri sportive, bazat pe deschiloţarea "prezentatoarelor"


Am zis, am crezut, am sperat că, în materie de televiziune, le-am văzut pe toate. Într-un post anterior comentam oligofreniile omniprezente pe sticlă şi spuneam că nu m-ar mira să aud (pentru că nu mă mai uit la tv) că:

- Nikita, fata din canale, îi "scapă" un cap în gură lu' Morar, lui Măruţă sau lui Bendeac. N-a făcut asta, însă, s-a întrecut pe ea însăşi dându-se în spectacol apărând pe platoul emisiunii "Un show păcătos" în sicriu, asta după ce, la OTV, a ameninţat că bea clor. N-a făcut-o nici pe asta. Păcat!

- Cum Naomi îl va viola în direct pe Ianţu. Asta a cam ieşit din schemă, cel puţin până Florin aka Naomi va constata că, în Italia, a dispărut colacul şi a rămas doar gaura. Dar poate e mai sexy gaura lor decât a noastră, cine ştie..

- Andreea Marin Bănică şi Mihaela Rădulescu se păruiesc, în sfârşit, în direct. Asta se mai poate întâmpla, dar după ce Andreei i se va estompa satisfacţia că rivala numărul 1 şi-a futut viaţa şi imaginea cu bună ştiinţă. Eu una o înţeleg pe Răduleasca, cum o înţeleg şi pe Demi Moore, care s-a "combinat" cu Ashton Kutcher, un tip "hot", dar cu 15 ani mai mic decât ea. Doar că Răduleasca are nişte gusturi la bărbaţi de-ţi vine să treci la lezbianism şi şi-a etalat "iubirea" ostentativ şi exagerat de mult, mai ales pentru cineva care ani de-a rândul se stropşea la noi că viaţa de dincolo de micile ecrane îi aparţine în exclusivitate şi că detalii "picante" rămân doar să ne le imaginăm.

Dacă şi voi credeaţi că le-aţi văzut pe toate, vă sugerez să copiaţi linkul de mai jos într-un browser şi să vedeţi nişte "prezentatoare" de ştiri sportive care se deschiloţează pe tot parcursul buletinului de ştiri până rămân în tanga. Acest "show" poate fi găsit pe sticlă în fiecare săptămână, pe sport.ro, sub denumirea de "Goluri şi Goale".

http://www.sport.ro/stiri-despre/stiri-goluri-si-goale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu