marți, 13 ianuarie 2009

Nu mai vreau emisiuni cu cio­bani-someri cu palat, printisori fara me­serii, dar cu Bugatti, curve atarna­toa­re si psihopati

Am niste prieteni care nu se uita la tv. De cel putin doi ani. In urma cu un an s-au mutat in casa noua. Nu stiu daca l-au deschis de doua ori, o data sigur, pentru ca vroiam eu sa vad Mondenii. Au renuntat si la cablu. Si acum ma uit ciudat la ei. Cuuum sa n-ai cablu ?!?! E din categoria "it's a must", chiar daca nu-ti trebuie. (Silly way to think, i know!)

Eu am tv. Am si cablu. Am si pachetul HBO. Am avut doua luni in care nu l-am deschis nici macar sa-mi reglez ora.

In general, televizorul meu merge circa o ora pe zi, si asta de foarte multa vreme. Pana acu vreo juma' de an obisnuiam ca-n ora aia sa casc ochii "In gura presei". N-o mai fac, nu mai am rabdare, cu Badea. E dificil, exagerat de. Daca o opinie e diferita de a lui, cel care a emis-o e un idiot. Poate, dar nici el nu-i Dumnezeu pe pamant.

La stiri refuz sa ma mai uit. Nu mai vreau sa revad Runway Bride cu Stolojan in rolul principal. Nu ma intereseaza ce-o mai zis, ce-o mai prizat, ăstaaa, mancat Mutu. Nu ma intereseaza cu cine si de ce s-a casatorit Chivu. Nu ma intereseaza ce chiloti si-a mai cumparat Monicuta lu' Iri, cum nu ma intereseaza nici ce geanta si-a mai cumparat, cu muuulte zerouri, "Nuti" lu' Basescu, ăstaa.. lu' Cocoş.

Totusi am tv. Si cablu! Si o ora care trebuie umpluta cu ceva! (O sa spuneti "citeste o carte". Va raspund ca am timp anume rezervat pt asta.) Intrebarea intrebatoare e "cu ce?!"

La "sinteza zilei" nu pot sa ma uit, pentru ca Valerian Stan imi provoaca soc anafilactic. E precum o femeie in primele luni de menopauza.
"Buni da' rai", nu. S-a pitzipongit si Morar. Si ma enerveaza Oana Roman!
Daca nu vrei sa vezi filme si stiri de rahat, la Protv n-ai ce vedea dupa 8 seara. Ma rog, in general n-ai ce vedea la Protv.
Canalele HBO parca-mi striga "pick me, pick me!" Aproape ca cedez, dar parca tot o dezbatere as vrea. Sau cel putin un dialog, in limba romana. Mai butonez. Nimic.

Invinsa de manelizarea televiziunilor, trec pe seriale. Pe hallmark sunt cateva seriale politiste bune. Sau cel putin asa mi se par mie. Favoritul imi era "Crimele din Midsomer". S-a incheiat seria lor. Am suferit, pentru ca in perioada respectiva era singura chestie la care ma uitam, si inca cu placere, nu doar ca sa treaca timpul sau ca sa vina "mos Ene". Ma trezesc iar ca n-am la ce sa ma uit la tv. Ar fi Mondenii, dar cum emisiunea nu se difuzeaza in fiecare seara, am ramas cu dilema.

Dar si altii. Cum ar fi prieteni mei care nu se uita la tv de doi ani. Si ceilalti, deloc putini, care au decis sa inchida televizoarele pentru o perioada nedeterminata.

Partea proasta e ca nu intrezaresc lumina de la capatul tunelului. Nu cred intr-o schimbare in bine a programelor tv.
Sensul grotescului l-am inteles cu adevarat uitandu-ma la tv.
Pana nu demult mi-am zis ca le-am vazut pe toate. Pun pariu ca si voi v-ati spus la fel.
Wrroooong, wrroong, wroooong and again wrroong!!

Incepe era isteriilor in tv!
Cu siguranta ati auzit despre amenda pe care a luat-o National Tv pentru o duduie instruita cat se poate de prost, ori care s-a gandit ca-s cracaneaza seful de admiratie pentru talentele ei, profesionale, desigur, daca face ceva iesit din comun. Cum ar fi o criza de isterie in direct!

Pentru cei care n-ati apucat inca sa vedeti un actor ratat:



Chiar daca nu in direct, dar relevant pentru calitatea emisiunilor, doua blonde mai sa se calce in picioare la filmarile emisiunii "Te pui cu blondele", prezentata de Dan Negru. Dupa ce-au daramat diverse lucruri prin platou si au spart un monitor, pe una dintre ele a luat-o salvarea in plina criza de isterie. Motivul?! Prietene fiind, n-au reusit sa se puna de acord care dintre ele e "cea mai de succes pitzi". Asa oameni, asa emisiuni.

Diaconescu era cat pe ce sa fie indesat intr-o pubela, nici nu conteaza daca a fost regizata faza sau nu, important e ca s-a intamplat pe sticla.

Urmeaza sa asistam in direct cum Nikita, fata din canale, ii "scapa" un cap in gura lu' Morar, lui Maruta sau lui Bendeac.
Cum Naomi il va viola in direct pe Iantu.
Andreea Marin Banica si Mihaela Radulescu se paruiesc, in sfarsit, in direct
Si Valerian Stan lovit cu laptopul in cap de Cristoiu care cedeaza nervos
Deci, asadar si prin urmare, chiar nu m-ar mira sa aud ca s-a intamplat si asa ceva la tv.

2 comentarii:

  1. Zau ca da. ;) Atata doar, Stan nu mai este in pericol sa fie lovit cu laptopul in cap de Cristoiu, ca numa' ce-o "demisionat" ultimul dupa ce-o ajuns pedeseleii la putere. Da' ma rog, n-aveai de unde sa stii ca nu te uiti la tv! :))

    RăspundețiȘtergere